مایکل مومبائر، رئیس سابق تیم توسعه‌دهندگان استودیوی سن دیگو سونی، در گفتگوی اخیر خود با دیوید جفی کارگردان بازی‌های Twisted Metal و God of War درمورد جوانب مختلف نقش و جایگاه خود در استودیوی سن دیگو سونی و چگونگی نظارت بر یک گروه توسعه‌دهنده جلوه‌های بصری صحبت کردند.

مومبائر در پاسخ به درخواست جفی برای ارائه توضیحات بیشتر در اینباره می‌گوید:

ریمیک و ریمستر بازی‌ها موضوعی بود که من برای بررسی آن‌ مسئولیت داشتم. درواقع تیم توسعه دهندگانی که زیر نظر من فعالیت می‌کردند، به همین دلیل تشکیل شده بود. چیزی که الان می‌توانم درباره آن صحبت کنم این است که شخصاً عقیده داشتم ساخت نسخه بازسازی شده آثاری مانند God of War یا Uncharted 1 با جلوه‌های گرافیکی امروز، می‌تواند از ارزش بالایی برخوردار باشد.

نویسنده سارا نجاتی
انتشار در
دسته بندی خبر
بازدید 246

نظرات

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه