لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

جیم رایان در مصاحبه با رسانه Axios گفته: ما از کراس-پلی پشتیبانی و آن را تشویق می‌کنیم و تعداد بازی‌های پشتیبانی‌کننده از کراس-پلی افزایش خواهد یافت. همچنین سیاست‌های ما بین تمامی ناشرها پایدار هستند به تازگی هم گفته شده کراس-پلی فقط به نسخه‌های پلی استیشن بازی Borderlands 3 نمی‌آید. اما جیم رایان به‌صورت مستقیم واکنشی به […]

ادامه مطلب

جیم رایان در مصاحبه با استیون تاتیلو از Axios می‌گوید: تنها چند ماه پس از آغاز عرضه پلی استیشن ۵، ما بازی‌های فوق‌العاده‌ای عرضه کرده‌ایم و بازی‌های بسیار بیشتری را در مسیر عرضه داریم. بازی‌سازها تازه دارند شروع به بهره‌برداری از تکنولوژی موجود در پلی استیشن ۵ می‌کنند. اگر بازی‌هایی مثل Ratchet and Clank Rift Apart، […]

ادامه مطلب

پیت هاینز، معاون ارشد شرکت بتسدا با وب‌سایت گیم‌اسپات مصاحبه‌ای داشته و درمورد Starfield و بازی‌های دیگر بتسدا که به انحصار ایکس باکس در آمده‌اند گفته: نمی‌دانم چگونه باید ناراحتی طرفداران پلی استیشن ۵ را تسکین دهم. اگر می‌خواهید استارفیلد را تجربه کنید، باید بگویم که متاسفم و واقعا «عذر می‌خواهم». عذرخواهی می‌کنم، چون واقعا […]

ادامه مطلب

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.